9/30/16

Mighty Mighty Mighty Mighty

At least there is his music, that's one taste I definitely didn't lose here.
Oh, and I was in such a need of anything French...I thought I did fine bringing one of my favorite reading by Camus, but even my Mythe de Sisyphe couldn't cut it after some two readings too.
I'm trusting Germinal now.
Gosh, I'm in the U.S.A. and I definitely should update more. I just hope I get to be up to speed to resume that.
And I miss vervein, and my thyme is running out and medicinal plants are weird requests here and thank god I brought my own olive oil and my own argan oil. At least, they provide a safety blanket to my palet.
Oh America, I still need some grounding. I still need to get used to you.
Please be patient

3 comments:

nath's said...

Mais.
Que.
Fais.
Tu.
Aux.
Etats.
Unis.

Koroonful said...

La sacre coincidence :)! Je viens juste de savoir que nous avons une poste a luniversite et que du coup pas besoin duber et dune heure pour poster quelque chose. Ta carte postale est en route :D

Je suis ici pour un MS en ingerieurie aerospatiale Nath's ^^, javais decorche la bourse Fulbright et apres un sacre processus et de lattente, j'ai mis pied ici.

Je suis arrivee en Aout, entre minstaller et depasser un peu mon etat de depaysement, il ma fallu du temps -il men faut encore.

Jespere que je mettrai les mains sur plus de cartes postales ici: autant cest la culture ici des cartes pour evenements, autant celles touristiques sont assez rares.

Nath's said...

C'est incroyable =O
Tu y restes combien de temps ? Tu es où exactement aux states ? Tu veux travailler dans l'aérospatiale ? Des pistes dans le futur ?
Hate d'avoir des posts sur le sujet :p

Post a Comment