3/30/14

And I had a dream

A beautiful dream. Dreams are a major part in my life.

And sometimes, I wake up from such a dream, such a dream yaaa salaaam, that the first thing I do during the morning while preparing my breakfast is thank the divine entity to have bestowed it upon me.

In all its holy grace and clemence, it gave me a beautiful goal affirming sweet sweet memory that will add to my inner fire.

The whole morning if not the day will be solely about being thankful and recalling every detail of the dream.

Amen.

2 comments:

Nath's said...

Sur un sujet complètement différent. j'ai vu que tu aimais murakami. As tu lu la course au mouton sauvage ?
La version française est exceptionnelle, l'histoire aussi ;)

Koroonful said...

Ohayo Nath's :D! Tes interludes sont toujours les bienvenus ou qu'ils soient.

Le wild sheep chase est bien l'un des Murakamis que je n'ai pas encore entamé. Si tu le recommandes si chaleureusement, je l'entame dès que possible :D!

As-tu lu ses autres bouquins?

Je crois que je n'ai pas assez parlé de mon préféré: la fin des temps. ^^'

Post a Comment